Hledáme dalšího do party - specialistu HR marketingu!

„Fakultní nemocnice Olomouc je jedním z největších lůžkových zařízení v České republice. Je součástí sítě devíti fakultních nemocnic přímo řízených Ministerstvem zdravotnictví ČR. Je největším zdravotnickým zařízením v Olomouckém kraji a šestou největší nemocnicí v zemi. Její historie je více než stoletá, sahá do roku 1896.“

  • Myslíte si, že tyto informace na úvod inzerátu ohromí a nalákají jen málokoho?
  • Dokážete si představit lepší začátek?
  • Uměli byste takové promo naladit na různé publikum a různé sociální sítě?
  • Dovedli byste pak efekt kampaně posoudit a strategii přizpůsobit výsledkům?
  • A chtěli byste si své nápady ověřit i na různých akcích?
  • Odpovídáte kladně?
  • Tak to je pro nás skvělá zpráva!

Hledáme totiž kolegyni či kolegu, která/ý oplývá komunikativností, energií, kreativitou, pracovitostí a dobrým psaným i mluveným projevem a naší nemocnici tak výrazně pomůže s HR marketingem. Nenecháme vás v tom samotné. Už se vás nemohou dočkat naši personalisté a současně se stanete důležitým článkem marketingového týmu. Budeme na vás spoléhat nejen při podpoře náboru nových zaměstnanců, ale taky při realizaci akcí preventivního charakteru.

Abychom byli konkrétnější, vaše práce by byla tato:

Abychom byli konkrétnější, vaše práce by byla tato:

  • podpora náboru a naplňování strategie employer brandu,
  • spolupodílení se na vytváření HR marketingové strategie,
  • copywriting a content HR marketing,
  • vyhledávání příležitostí pro naplňování strategie HR marketingu a posilování firemní kultury v organizaci se 4500 zaměstnanci,
  • správa profilu FN Olomouc na profesní sociální síti LinkedIn, tvorba a správa profesních příspěvků na dalších relevantních sociálních sítích,
  • správa a rozvoj www stránek kariera.fnol.cz (aktualizace, vytváření nových tematických okruhů s cílem budovat a rozvíjet značku zaměstnavatele),
  • spolupráce na tvorbě náborových a informačních materiálů – tištěné materiály, videa, podcasty, účast při náborových aktivitách,
  • spolupráce na přípravě a organizaci eventů pro zaměstnance i veřejnost,
  • správa vybraných částí intranetu zaměřených na komunikaci dovnitř, vyhodnocování příspěvků, reakce na přání a stížnosti zaměstnanců,
  • analýza úspěšnosti jednotlivých marketingových a náborových kampaní
  • příprava, propagace a realizace akcí preventivního charakteru.

Nenechte se odradit výše uvedeným výčtem. Vaše práce skutečně bude občas náročná, ale v každém případě velmi zajímavá a smysluplná. Pracovat budete v kolektivu kreativců a pohodářů, na jejichž spolupráci a podporu se můžete spolehnout. Odměnou vám bude adekvátní finanční ohodnocení, 25 dnů dovolené a k tomu 3 sick-days, stravování v zaměstnanecké jídelně a řada dalších výhod plynoucích z charakteru zaměstnavatele.

Co ale musíte umět, nebo se budete muset záhy naučit a s čím je třeba počítat:

Co ale musíte umět, nebo se budete muset záhy naučit a s čím je třeba počítat:

  • Vysoká škola života je fajn, ale upřednostňujeme VŠ nebo VOŠ vzdělání v oboru marketing/management/personalistika.
  • Požadujeme alespoň jeden rok praxe na obdobné pozici (třeba i formou přivýdělku při studiích).
  • Počítáme s tím, že jste aktivní řidič a máte vůli a (alespoň částečnou) schopnost komunikovat v angličtině.
  • Za automatické považujeme to, že znáte nejběžnější sociální sítě a že umíte zakládat a spravovat kampaně…
  • Budeme mít obrovskou radost, když se nebudete bát fotit a když si poradíte se základními grafickými programy.
  • Naše práce není „na píchačky“, občas nepracujeme od 7.00 do 15.30, někdy je třeba zůstat déle, jindy přijít dříve… Říká se tomu „flexibilita“, ale nás ta práce prostě baví. 😊

Dočetli jste to až sem? Bylo toho trochu víc, co jsme vám chtěli sdělit. Ale pokud si pořád aspoň trošičku myslíte, že by tohle mohla být práce pro vás, budeme šťastní, když se nám ozvete! 😉🙏👍

K žádosti doložte:

  • fotokopie dokladů o dosažené kvalifikaci,
  • profesní životopis.